Spagetthi legs

Hej :)
Kom hem för en liten stund sen och har duschat av mig lite. Idag var det ingen vanlig dag i skolan utan vi delade in oss i grupper (inom arbetslagen c, d och e) och gick åttor och sjuor tillsammans en bana som niorna fixade. Vi svarade på frågor och gjorde olika sammarbetsövningar. Detta gjorde vi förra året med och kommer göra nästa år också fast då går ju jag i nian och då kommer jag hålla i en station. Vi gick en lång slinga i skogen men om man räknar med att jag gick till startplatsen och sen hem från där vi slutade så har jag gått en mil idag. Är lite spagetthi i benen nu eftersom jag faktiskt träna igår och har gjort det nästan varje dag denna veckan.
Nu ska jag iallafall ta det lugnt och njuta av att det är fredag. 
Hörs senare<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback