Tack Pether!

Hej :)
Kom hem från skolan ganska nyss. Fick sluta typ en halvtimme tidigare idag, tack Pether!
Idag har jag faktiskt inget speciellt för mig. Brukar ju ha piano på torsdagar men har bytt till fredagar eftersom min konfirmation komma vara på torsdagar. Är inte med kompis idag utan känner att det kan vara ganska skönt att ha lite egen tid och bara ta det lugnt. Är faktiskt inte med kompis så himla ofta.
Har inte några läxor heller (förutom att jag måste träna piano) så det är nice :)
Nu ska jag kolla runt lite på datan och sen kanske kolla serier eller hitta på något annat. Kanske typ "fönstershoppa på nätet", älskar nämligen att kolla på kläder m.m.
Eller nu vet jag! Göra mjukglass, som faktiskt är min favoritglass<3
Vi får väl se, puss<3
Har inga roliga bilder att lägga ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback