This has happened

Hej :)
Tänkte berätta vad som hänt medan jag haft sommarlov från både skolan och bloggen och massa andra saker.
Efter Gothia cup så åkte jag och min familj ner till sommarstugan. Vi var där i 2 veckor och njöt av det fina vädret, badade och massa annat skoj.
Varit på 2 marknader (brukar gå på dom) och köpt lite småsaker, ätit god mat på restauranger, cyklat, badat, spelat en massa kort och massa annat kul :)
Sista veckan vi var i sommarstugan åkte vi på en 2 dagarsutflykt till Skåne.
Vi besökte ett musteri, åkte ånglok, övernattade på hotell Svea, besökte Glimminge hus och åt Åhus glass innan vi återvände till sommarstugan igen.
Kom hem till Göteborg i Söndags förmiddag. Annars har det inte hänt så mycket. Jag och Becca var och shoppade igår men ni har ju redan sett vad jag köpte (se förra inlägget).
Har massa bilder som ni inte sett! Från EM i damfotboll, Gothia invigningen, sommarstugan och Skåne.
Ni kommer få se dom allt eftersom för det skulle bli för mycket att ladda upp alla i ett inlägg. Kommer inte ens att lägga upp alla på bloggen för att det är så himla många. Men dom bästa kommer ni såklart få se ;)
En bild från besöket på Kiviks musteri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback