Veckans värsta lektion typ

Godmorgon<3
Sitter i skolan nu, tog bussen imorse eftersom att det regnar ute :( Ska nu ha typ veckans jobbigaste lektion. Musik en fredag morgon! Hej kom och hjälp mig typ. Hoppas jag inte får huvudvärk eller något men annars kan nog denna dagen bli helt okej. Lite sur sen igår då mina föräldrar bestämde att vi skulle till Lisse imorgon efter min match. Hade hellre gått på söndag eller lördag nästa vecka men då kunde inte dom som vi ska gå med så dom fick bestämma :@ vi kommer ju inte kunna vara där förrän vid 4, tidigast! Så då missar jag massa åktid och vi är bara där en gång om året så jag blev lite sur... Jaja that´s life, att barn inte får vara med och bestämma.
Hörs senare<3
Btw, gjorde ju mjukglass igår, mums<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback