Åhh, juligt ^^

Hej!
Ligger i sängen nu och tänkte uppdatera er lite. Imorse var jag och tränade, vi var inte så många dock men det var kul ändå. Fram tills nu har jag städat mitt rum ordentligt vilket behövdes, shit va dammigt det var asså! Efter det åt jag lite pannkakor och nyss slog jag in lite julklappar. Känns lite verkligare att det bara är 17 dagar kvar till julafton nu än vad det har gjort innan.
Ganska snart ska vi till mormor. Vi, farmor och min faster (vet inte om min kusin följer med också?) ska äta middag där och umgås. Hoppas iallafall att min kusin följer med, skulle vara kul att träffas eftersom det var ett tag sedan nu även om vi bara bor typ en kvarts promenad ifrån varandra.
Ska försöka hinna blogga från mobilen hos mormor men jag kan inte lova något.
Puss<3
gammaaal bild

Kommentarer
love&peace säger:

Vilken söt tomte :)

2013-12-07 | 15:25:27
Bloggadress: http://loveandpeace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback