Christmas playlist

Hej!
Är supertrött nu, har pluggat ganska mycket nu under eftermiddagen och har nyss kollat på en film.
Började plugga lite nu igen men tog en paus för att börja på en christmas playlist på spotify :)
Detta året är det min tur att ha julfirandet hemma hos mig, det som jag och 2 av mina kompisar har då. Vi ska ha det den 20:e. Samma sätt som vi får lov men det blev bäst och då böir det ju lite som att vi firar att vi fått lov :P
 
Här är några måsten på min spellista:
 
*All I want for christmas is you
*Santa claus is coming to town
*Jingle bells
*Last christmas
*We wish you a merry christmas
 
Finns många bra jullåtar men detta var några jag kom att tänka på nu :)
Kanske bäst att börja plugga igen,
puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback