Glädjen försvann lika fort som den kom

Och det gör antagligen snön också :(

Hej!
Var så himla glad när jag vaknade upp imorse för det första jag såg var att det hade snöat ute och det var inte vilken snö som helst utan till och med kramsnö, vilket var sjukt längesen. Tyvärr började det sluta snöa för en liten stund sen och istället började det regna :( såå tråkigt nu när det äntligen kommit riktig snö, så blir det slask direkt typ...
Jaja, det förstör iallafall inte min dag för om ungefär en timme kommer Linnea hit :) Ska bli jättekul att träffa henne. Blir inte av så ofta som jag skulle vilja eftersom vi bor en bit ifrån varandra och vi båda har ofta fullt upp med skola och annat. Vi träffas ju iallafall på fotbollen men det är också den som tar upp mycket av våran tid.
Har precis pluggat lite tyska iallafall, känner att jag börjar få grepp om det mesta och känner även att jag kan det mesta i svenskan och engelskan. Lite glosor i engelskan som jag måste lära mig att beskriva och så och sedan kolla igenom allt några gånger i båda för att känna att det sitter. Sedan kommer NOn.... RÅPLUGGA är vad jag måste göra. Kan väl en del men allt känns ändå så osäkert. Känns som att NO ger mig ångest eller något för även om jag känner att jag kan något ganska bra så finns det 1. alltid något som kan bli bättre eller som jag liksom kan fördjupa eller utveckla och 2. känns ändå inte som jag kan det eller något. Jag vet inte :/
Nu ska jag iallafall vara glad och hitta på något kul,
puss<3
 Bild från fjällen när jag var där senast, ursäkta kvalitén men den är tagen med min lilla skitiga kompaktkamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback