Hälften klara!

Hej :)
Har varit på gudstjänst nu, har gjort hälften nu eller egentligen mer än hälften men på appen har jag fyllt i hälften iallafall :D
Idag är det tredje advent också och vi ska klä granen senare idag.
Mamma och pappa ska in till stan senare och fika med min faster (vet inte om min kusin följer med) och sedan kolla på ett ljusspel. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska följa med eller inte. Har inget bättre för mig och det skulle väl vara mysigt men får se om jag orkar.
Funderar på att svara på frågorna jag fått idag men gör det senare isåfall så nu får ni en sista chans att ställa fler frågor, puss!<3
Åhh, längtar tills jag ska åka skidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback