Lukten av fisk

Hej
Har varit hemma en stund nu men inte gjort så mycket.
Idag var vi på studiebesök i fiskehamnen. Vi fick gå runt där dem sålde fisken och kolla medan det var auktioner. Vi hade en guide som visade oss runt och sedan fick vi vara med och tillaga kolja och kolla på lite kortfilmer och så. Var i fiskehamnen klockan 7 imorse vilket betyder att jag gick upp innan 6 och är ganska trött nu.
Resten av dagen luktade alla i klassen lite fisk och eftersom vi hade lektioner tillsammans i ett klassrum luktade det väldigt mycket fisk. Är så trött på den lukten nu och känner att jag typ aldrig vill äta fisk igen men det kommer jag ju göra ;)
Så fort jag kom hem slängde jag av mig alla kläder och sprang in i duschen och skrubbade mig med en svamp för att känna att jag blev av med fisklukten.
Ikväll ska jag iallafall träna vilket ska bli kul (om jag inte somnar, för jag är väldigt trött). Imorgon är jag iallafall ledig för det är elevens val men jag läser c-språk så jag är ledig istället så jag ska ta sovmorgon, sedan in till stan och möta upp mamma för att klippa mig och efter det möta upp Becca för att julklappsshoppa.
MYS<3
Nu ska jag kolla lite videos och så och ladda inför träningen,
puss!
Bild på några makrillarna jag fångade i somras :P

Kommentarer
Alex säger:

Lycka till på träningen! Du får visa din frisyr i morgon när du klippt dig =^_^=

2013-12-03 | 19:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback