Bildbomb :)

Hey<3
Har precis kollat på en film. Idag ska jag till farmor<3
Vi ska hälsa på henne och även hämta hem vår surfpinne så att vi kan ta med oss mobilt bredband till fjällen :)
Men här kommer iallafall en bildbomb från igår ;)
Hoppas ni vet vem som är vem ;) Om ni inte vet så är det jag i blå tröja och Rebecca i lila skjorta xD
Alla dom här bilderna är tagna med min systemkamera. Det är en Nikon D3100. Rebecca har tagit dom på mig och jag har tagit dom som är på henne.
Min favorit är nog den längst ner i vänster hörne när Rebecca snurrar. Nu är alla bilder ganska små men här kommer den fast större:
Fast dom på mig blev ju också ganska bra trots att jag inte är en modell (okej, Becca är inte heller en modell men ändå xD)
Nu ska jag nog snart äta, hoppas ni har orkat läsa och titta på alla bilder trots att detta blev ett ganska långt inlägg. Okej... Bilderna tar mer plats än texten men ändå :P Ska nog snart börja skriva ett deepshit inlägg. Det är vanligtvis inte min grej men kom på ett bra igår kväll.
Puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback