Ensamåkning

Hey<3
Känns som om den som styr vädret läste min blogg igår för idag va det bättre väder. Det va sol ganska stor del av dagen och lite blå himmel lite här och var.
Fick åka mycket själv idag med. På morgonen var vi 3 som åkte av 5 men 1 försvann efter 3 åk för han har varit sjuk sen i måndags/söndags kväll. Då hade mamma som var en av dom 3 som åkte från början åkt själv på ett annat ställe så då åkte jag ner till henne så åkte vi tillsammans och sen åt vi. Efter det så åkte vi till stugan och vilade och så fick maten smälta. Sen dom sista 2/1,5 timmarna innan liftarna stängde orkade inte hon mer och dom andra var sjuka så jag fick ge mig ut själv. Inte det roligaste men jag åkte iallafall i en timme eller något sådant och sen när jag kom hem gick jag och mamma upp till affären och då passa jag på att ta med kameran och fota.
Men som ni kanske kan gissa så har jag fortfarande inte fört över några bilder till datorn så här får ni en till bild från förra ett annat år när jag har varit i fjällen.
Denna bilden är inte från samma ställe som jag är nu ;)
Hörs imorgon<3

Kommentarer
N I C H O L E säger:

vilken fin blogg du har! :)
har du gjort den själv?

Svar: Tack :) Ja, det har jag ;)
Linnea

2013-02-14 | 14:38:20
Bloggadress: http://onlynichole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback