Glee<3

Hey<3
Sitter och kollar på Glee nu. Har ju börjat om på första säsongen igen.
Förlåt att jag inte bloggade så mycket igår (eller bloggade jag ens? :S). Jag var hos Rebecca efter skolan och då orkade jag inte.
Idag är det träning, blir väl ganska okej. Är individuell träning, alltså att man får träna på vad man vill. Sist blev det lite kaos kändes det som men hoppas det blir bättre denna gången.
Idag i skolan va det väl rätt bra, vi hade mina favoritämnen, slöjd, matte och musik :)
Blev klar med min mössa i slöjden (stickade). Så nästa gång ska jag virka något :)
Men nu ska jag fortsätta kolla på Glee<3
Ses<3

Kommentarer
Plaifa säger:

söt ^^

2013-02-20 | 19:41:42
Bloggadress: http://hellosweetdays.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback