Jag och bloggandet.

Jag har nu bloggat av och till i 3-4 år. Min första blogg hette typ neapeafea eller något sådant. Den är borttagen för länge sen men efter den bloggen har jag bytt ett antal gånger. Har kanske sammanlagt haft upp mot 8 bloggar om man räknar alla dom jag haft själv och även med andra. Nu har jag bytt tillbaka till sveastyle och hoppas stanna här ett tag. Ska försöka ta den här bloggen någonstans och satsa lite. Sen om det verkligen kommer bli så det återstår att se...
Har aldrig riktigt haft en stor blogg mitt rekord har kanske varit 20-40 unika någon dag eller så. Men nu ska jag bygga upp denna bloggen slå rekord och satsa. Sen som jag skrev innan så får vi väl se om det verkligen blir så men jag ska iallafall försöka.
Har aldrig hunnit får några fans eller haters eftersom jag kanske bloggat 2-4 veckor och sen haft uppehåll en månad, sedan skapat en ny blogg och börjat om eller börjat blogga på min gamla blogg igen.
Nu när jag ska börja satsa och försöka stanna här så kommer det finnas dom som hatar och dom som älskar eller dom som tycker att jag är okej.
Haters kommer jag att kunna hantera eftersom jag läst bloggar längre än jag bloggat och har sett hur ledsna dom kan bli av hatkommentarer men även hur dom har lärt sig att hantera dom och det är också erfarenhet även om man inte har upplevt det själv någon gång. Haters gonna hate men det kommer också finnas dom som faktiskt gillar det jag gör. Dom som faktiskt gillar det jag gör det är dom jag kommer se som mina läsare sen i framtiden medans alla haters bara kommer vara random people som klickat sig in här på min blogg för att försöka trycka ner mig med några ord. Det funkar inte så. Därför att words can´t bring me down!
När jag började blogga så kunde mina inlägg bestå av 2 meningar och en webcam-bild. Därför att de bloggare jag följde inte hade lika mycket erfarenhet då som de har idag och jag fick liksom inspiration därifrån.
Det här var exempel en bild som jag antagligen la ut på min första eller andra blogg.
Såna här egobilder och sånt typ.
Nu kan bilderna se ut såhär
Eller såhär
Och inläggen är också lite mer välskrivna och inte bara 2 meningar (oftast :P).
Det är som de säger. Man lär sig något varje dag och det finns alltid nya saker att lära sig<3
Det känns lite konstigt att skriva detta inlägget precis när jag börjat blogga igen och här och så men det är även roligt för då kommer jag senare kunna kolla tillbaka och läsa detta inlägget och jämföra med dom senaste inläggen och se hur jag har utvecklats.
Allt har en början och jag ser detta som en början på något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback