Kortspel

Jag vill gå min egen väg så när jag är ute och går i snön så går jag aldrig i någon annans fotspår - Linnea
Gick inte att ladda upp en bild just nu (dumma blogg.se) så ni får samma bild som igår...
Hey<3
 
Idag har det varit en bra skiddag och vädret var väl okej. På förmiddagen var det jätteskön åkning. Var nästan först ut i backen så det var nypistat. Sen åkte jag en liten bit av en svart backe och imorgon kommer jag förhoppningsvis åka nån mer svart backe. Efter lunch var solen framme lite men det var segare att åka så då åkte vi ganska lätta backar. Idag var det 3 av 5 som åkte innan lunch och 2 av 5 som åkte efter lunch.
Imorgon är det sista skiddagen och på kvällen är det fondue.
Känner att det blev helt lagom med så här många skiddagar. Kommer bli ganska skönt att komma hem men det kommer bli segt att börja skolan sen och jag kommer behöva råplugga religion inför ett prov som vi ska ha ganska snart. Har pluggat lite nu under lovet och fixat ett dokument med texter från olika sidor som jag kan läsa på. Eftersom att en av dom som vi åker med är lärare så visade hon mig en jättebra sida som jag tycker att vår kommun också borde använda eller iallafall vår skola.
Nu på kvällen spelade vi kort och jag kom 2:a idag iallafall. Kortspelet heter vänd-8:a. Det är sällan jag har tur när vi spelar det kortspelet men idag gick det ganska bra :)
Nu ska jag läsa lite innan jag ska sova så jag orkar åka skidor så mycket som möjligt imorgon eftersom det är sista skiddagen.
Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback