Kurr i magen

Hey<3
Har åkt skidor från att liften öppna imorse till att den stängde i eftermiddags. Känns jätteskönt. Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och surfar lite. Vi ska äta ganska snart, hoppas jag iallafall för att jag börjar bli väldigt hungrig nu. Idag är det ju fettisdagen eller semmeldagen. Alla säger inte samma men i almanackan så står det fettisdagen. Jag har ätit minisemla iallafall :) Har ni ätit någon semla idag?<3
Dagen idag har iallafall varit bra, det enda som kunde varit bättre var vädret. Det har snöat varje dag och blåst lite granna av och till. Imorgon hoppas vi på sol! :)
Nu ska jag bara fortsätta ta det lugnt tills maten är klar och sen blir det nog lite kortspela ikväll. Fast mamma och pappa lär väl inte vara med eftersom dom ska titta på Bygglov.
Ha det bra så hörs vi<3
Har fortfarande inte fört över några bilder till datorn och kommer antagligen inte göra det förrän jag kommer hem men har iallafall tagit en del bilder med min lilla kamera i backen ;)
Men här får ni iallafall en bild från tidigare i vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback