Shoppat :)

Hey<3
Sorry för att jag inte bloggat innan idag men har inte hunnit. Skolan idag var väl okej. Inte roligaste dagen på veckan men ändå.Efter skolan drog jag och Rebecca in till stan och småshoppade lite så det var nice. Fick med mig 2 saker hem. Tror ni ser vart dom kommer från på bilden ;)
Allt jag köpte kan ni hitta på åhlens men även i andra affärer.
Köpte en bambuborste med svinhår eller nåt sånt. Prova den lite nyss och den var jättebra! :) Kostade 110:-
Sedan köpte jag ett lip butter eller läppbalsam i citron. Det är från The body shop men jag köpte det på Åhlens för 75:- ;)
Nu ska jag träna lite piano och mysa lite och bara ta det lugnt helt enkelt.
Slänger nog in något mer inlägg ikväll sen.
Ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback