Sjukt trött.

Hey<3
Ska snart lägga mig nu är så sjukt trött. Har även lite ont i knäna efter dagens skidåkning eftersom att jag inte kan ha mina inlägg i pjäxorna. Hoppas det går bra imorgon så jag inte måste sitta inne halva dagen och vila mig eller något...
Imorgon ska vi väl inte göra så mycket annat än att åka skidor och sen ta det lugnt i stugan och äta god mat och lite sådär. Nu ska jag ta på mig min pyjamas och krypa ner i sängen med min bok innan jag ska släcka lampan och sova.
Godnatt<3
Bjuder på den här sjukt fula bilden på mig som jag tog nu med webcameran. Ser så himla trött och sliten ut men det gör man när man är i fjällen, man ser inte ut som en modell då helt enkelt. Men det gör jag ju i och för sig aldrig annars heller men här ser jag iallafall värre ut en vanligt typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback