FörlåtFörlåtFörlåtFörlåt

Hey<3
Förlåt för att jag inte har bloggat på ganska länge nu. Det har väl mest varit för att jag inte orkat eller haft lust eller så. Samma sak när det gäller att göra videos. Ska väl försöka komma tillbaka till det sen men jaja. Ni har inte missat så jättemycket av mitt liv. Skolan har börjat och så typ. Funderar på att lägga ner bloggen och starta ny kanal på youtube och där börja göra typ 1 video i veckan eller så typ. Vad tycker ni om det? En blogg tar nämligen så mycket tid och energi medan en kanal kanske kräver en grej, eller två, i veckan. Ska fundera på det ett litet tag till. Nu i helgen ska jag träna och ta det lugnt. 
Ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback