Home sweet home

Hej :)
Kom hem vid 22-22.30 igårkväll (svensk tid).
Var ganska trött då men nu är jag iallafall ganska så utvilad. Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Ska alldeles strax packa upp min resväska och sen ska jag och mamma åka och handla mat.
Har precis fixat collage med det jag köpte på Amazon world, Godshill och på Heathrow igår. Har inte tagit med presenter och jag har heller inte gjort ett collage med det jag köpte i London men det kommer i ett eget inlägg senare. Collagen kommer jag att lägga ut någon gång idag (förutom det med grejer från London).
Nu måste jag börja packa upp men jag kommer blogga mer under dagen och allt eftersom kommer jag berätta om hela resan och bomba bloggen med bilder.
Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback