Woops

Hej :)
Kom ganska nyss hem från en mini-shoppingrunda med Becca. Köpte en Sverige tröja från Team Sportia (en blå) för 79:-.
Vi ska ju gå på Sverige-Danmark med laget på onsdag och ville gärna ha en snygg tröja då. Sedan på Rusta köpte jag en pennyboard! Eller ja... Den är ju inte äkta men iallafall! Jag är inte så bra på att åka sån så jag kände att jag inte behövde en äkta. Fick tips om en sån genom tidningen Frida (alltså att dom hade såna på Rusta för bara 200!). Sen köpte ju Karin en sån när vi var i England så jag fick lite inspiration från henne också.
Fast jag kommer inte åka på den förrän efter Gothia ifall jag typ skulle stuka foten eller något när jag åker, hehe.
Har blivit ganska mycket shopping det senaste men det är ju typ rea överallt här hemma nu :)
Åt precis god lunch/middag med familjen, grillat är alltid gott. Ska snart träffa Becca igen men vet inte vad vi ska göra. Vi får väl se, ses<3
I England är det ju Fish n´chips som gäller ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback