Flower power

Hey<3
Är hemma nu. Varit på landet nästan hela dagen, tog lite sovmorgon först bara :)
Först klippte vi gräset, sedan badade jag och så åt vi glass. Jag och mamma åkte ner dit med mormor i hennes nya bil (hon fick den idag). Påväg hem så stannade vi på plantagen och köpte.... BLOMMOR x)
sedan stannade vi också på IKEA och åt lite. Nu ikväll ska jag och mamma se Sverige-Österrike. Vi får väl hoppas att Sverigen vinner<3
Nere vid sommarstugan i en rabatt och sen på ett annat ställe fotade jag lite blommor. Bjuder på en bild från varje ställe. Kommer att bjuda på fler av dom bilderna efter hand ;)

Kommentarer
Louise säger:

Shit vilken snygg blogg!!
Jag och min fina vän har tagit en massa foton och jag skulle bli jätteglad om du hade tid att slänga in en liten kommentar om bra fototips eftersom du har så grymt snygga bilder! Kram :*

2013-06-07 | 22:09:48
Bloggadress: http://louisemilson.blogg.se
Emma säger:

Du har en jättefin blogg! Älskar den!! Kan du kolla in min??♔

2013-06-08 | 11:26:59
Bloggadress: http://sparkleon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback