Jag ljög

Hej :)
Jag måste erkänna en sak... Jag ljög faktiskt tidigare idag. Jag tog faktiskt med kameran trots att jag skrev att jag inte skulle göra det. Även om det är fult att ljuga så var det ju på ett sätt bra att jag ljög, iallafall för er för då får ni ju se lite bilder :) Dock är det inga bilder från kalaset för jag och min kompis fotade lite blommor runt deras hus och även deras grannes katt.
Det var iallafall jättekul där. Vi åt tårta, fotade, spelade kubb och åt godis<3 Mysig lördagseftermiddag.
Imorgon ska jag spela match och ev. träna på kvällen. Ta sovmorgon och kanske packa ner lite mer grejer.
Nu ska jag fixa fler inställda till er och sen ska jag nog mysa framför tvn lite och sen lägga mig i hyfas tid.
Bjuder på några av bilderna jag tog. Resten kommer i inställda inlägg när jag är bortrest ;)

Kommentarer
JULIA säger:

Jättefin blogg! Jag gillar dina bilder :)

2013-06-16 | 14:02:33
Bloggadress: http://www.tokfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback