Juste, det kanske jag borde göra!

Hej :)
Kom precis på att jag borde göra lite inställda till er eftersom jag åker på tisdag!
Vet inte hur många jag kommer hinna/orka fixa men några blir det nog som jag kommer sprida ut över dom 2 veckorna jag är borta. Vet inte om det blir ett varje dag men vi får väl se ;)
Denna förmiddagen har jag packat en massa. Faktiskt snart klar nu, liiite mer grejer i stora resväskan och en del grejer i handbagaget så är det klart sen.
Senare ska jag till en kompis (jag och mamma) för hon har fyllt år och då ska hon bjuda oss på tårta :)
Orkar inte ta med kameran men kanske tar något kort med mobilen.
Om lite mindre än en timme ska vi äta och sen ska vi till våra kompisar då.
Nu ska jag börja fixa lite inställda till er så hörs senare<3

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Jaa, det har jag :) Det är alltid roligt med lite förändring ju =)

2013-06-15 | 14:31:56
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Emelie säger:

Vilken söt blogg du har :D

2013-06-15 | 14:42:04
Bloggadress: http://ewelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback