Klassens dag

Hey<3
Förlåt för att jag inte bloggade igår men varken hann eller orkade. Först va jag i skolan och sen efter följde Karin med mig hem och jag packade ner lite mer i min stora resväska och vi skickade ett mail till familjen vi ska bo hos. Kan inte fatta att det bara är 1 vecka kvar!
Idag var det klassens dag så våran och 3 andra klasser till från skolan åkte till en sjö och badade och grillade korv. Jag har ju även badat i havet och kan säga att även om det var en ganska stor sjö vi badade i så var det ändå varmare i sjön ;) fast det brukar det ju alltid vara.
Det var faktiskt så skönt så man kunde va i en stund och simma runt lite. I havet så doppa jag mig bara snabbt typ. Nu ska jag ta det lugnt och sedan tagg match ikväll.
Ska se om jag kan hitta på något roligt att göra för en gångs skull och inte bara sätta mig framför tvn eller läsa.
Har tyvärr inga bilder från dagen men jag bjuder på en bild då solen skiner precis som den gjorde idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback