Världens bästa väder! NOT!

Hej :)
Är hemma från matchen nu. Det gick väl inte så jättebra men det kanske var för att vädret hindrade oss från att spela riktig fotboll. Det blev mer tjonga iväg bollen och sen springa efter den.
Efter de 5 första minutrarna på planen så bröts matchen pga vädret. Det åskade och blixtrade och när dommaren blåste kom det precis en störtskur med hagel och allt. Nu har jag tagit en varm dusch och känner mig fräsch med lite trött efter att springa i regn. Tror faktiskt jag skippar träningen ikväll...
Har iallafall fixat 5 inställda till er medans jag är borta. Får se om jag orkar fixa fler. Beror på om jag kommer på något bra inlägg ;)
Nu ska jag mysa framför tvn tror jag så hörs senare<3
Gammal bild men jag tyckte den passade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback