Annourlunda...

Hey<3
Har spelat match nu. Det gick väldigt bra, vi vann stort :)
Men det var lite annourlunda. Det andra laget ringde och sa att de inte fick ihop ett lag. Då fick dom låna 2 spelare av oss så lagen blev lika stora. Kändes lite konstigt att möta två av sina lagkamrater :P
Resten av denna söndagen ska jag bara ta det lugnt och sedan lägga mig i tid eftersom det är skola imorgon... Fast jag har iallafall sovmorgon, och vi slutar även en timme tidigare för att vår sista lektion blev inställd :)
Ses<3
Satsar på att lägga ut lite fina vår/sommar-bilder så kanske det blir vår fortare? xD

Kommentarer
Rebecca säger:

JAAA! Det blev ju ganska varmt och fint på min dag :DDDD <33

2013-03-24 | 16:54:59
Plaifa säger:

fin bild ^^

2013-03-24 | 17:11:19
Bloggadress: http://hellosweetdays.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback