Bakas kaka :)

Hey<3
Becca är här nu och vi har bakat/håller på att baka. Vi har en kladdkaka som är inne i ugnen och är klar om typ 10 min. Mums! :P
Skolan idag var väl okej, ganska så slapp.
Idag så bokade våran lärare och 2 i klassen helt plötsligt in skolbio så imorgon ska vi gå på skolbio :)
Filmen heter b*tch kram vilket är ett ganska udda namn och det känns som att filmen även kommer vara lite udda men vi får väl se.
Jag och Becca ska iallafall äta våran kladdkaka sen när det är klar och sen hitta på något skoj. När hon har gått sen ska jag antagligen skriva en till punkt på listan ;)
Ses<3
En bild på mig och Becca och en bild på min nya hoodie från Svea<3

Kommentarer
Rebecca säger:

Glöm ej att fortsätta med din lista! :D <3

2013-03-19 | 19:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback