Feelin´ lazy

Hey<3
Skolan idag var väl okej. Torsdagar är inte min favoritdag men idag kändes skolan på något sätt ganska slapp.... Konstigt men bra :S :)
Om några timmar ska jag iallafall ha piano som nästan varje torsdag (eller fredag).
Imorgon blir det ingen tennis för min del för mamma har biljetter till en hockey-match så vi ska gå.
Gillar inte hockey, har varit på det en gång tidigare men fatta typ inget förutom när det blev mål eller någon var utvisad typ.
Men hon lyckades locka med mig genom att vi innan hockey-matchen ska gå på stan och kolla lite (kanske hittar något nice? :D) och äta god middag på någon mysig restaurang<3
Nu ska jag iallafall kolla lite saker på datorn och sedan ska jag fortsätta läsa i min bok<3
Jag älskar verkligen att läsa och läser typ 24/7 just nu!
Håller ju på att läsa om twilight böckerna och det är en av mina favoritbokserier.
Är på den tredje boken nu :)
Lite kort om min bloggning nu också innan jag avslutar inlägget.
Jag kommer ha kvar bloggen och fortsätta blogga men jag kanske inte uppdaterar varje dag utan bara när jag känner för det.
Bloggen har jag ju för att jag tycker det är kul med den och därför kommer jag bara blogga när jag känner för det och tycker det är kul vilket kommer variera beroende lite på er och min vardag och allt sånt ;)
Nu ska jag göra det jag skrev att jag skulle göra så hörs vi senare<3

Kommentarer
Linnea❤ säger:

Fin blogg!❤

Svar: Tack :)
Linnea

2013-03-14 | 16:56:26
Bloggadress: http://flowerlill.blogg.se
kita säger:

har alla twilight-böckerna men jag har
bara läst 3 av dem, haha :D
allt bra? ^^

Svar: Nice, den sista är bäst så den måste du läsa! :)Allt är bra, själv? ^^
Linnea

2013-03-14 | 19:03:22
Bloggadress: http://duvetkiita.blogg.se
kita säger:

har alla twilight-böckerna men jag har
bara läst 3 av dem, haha :D
allt bra? ^^

2013-03-14 | 19:04:57
Bloggadress: http://duvetkiita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback