Fint och välstädat :)

Hey<3
Har varit och tränat nu. Under tiden jag varit borta har mina föräldrar städat en del så mitt rum var fint och rent när jag kom hem :)
Solen skiner och jag har piggnat till nu efter en skön träning så denna dagen kommer nog bli en väldigt bra dag!
En kompis till mig (Karin) ska sova här inatt<3 Ska bli jättekul och sen taggar vi träningsmatch imorgon.
Hon vill veta vad Glee är så vi ska nog kolla på det :) Som ni vet så älskar jag Glee och har sett första och andra säsongen några gånger :P
Fast innan hon kommer hit så ska antagligen jag och mamma till mormor. Eller jag vet inte om jag följer med, det beror lite på hur jag känner och när det passar bäst att Karin kommer. Men kanske följer med ändå för det är ju bara någon timme och mormor brukar alltid bjuda på så goda kakor<3 Tror hon behövde hjälp med sin iPad också? Hon är värsta teknisk och modern min mormor ;)
 
Igår var jag ju inne i stan med mamma och shoppade, åt och kollade hockey. Det var mysigt<3
Hittade en mysig hoodie på Svea, mitt favoritmärke!
Ni kommer säkert få se den någon gång. Sedan åt jag jättegod pasta med kyckling och mamma tog tapas.
Sedan kolla vi på hockey. Är inte så intreserad av hockey så jag tyckte matchen var ganska så tråkig men det laget vi hejade på vann iallafall :)
 
Nu ska jag nog förbereda lite tidsinställda till er och kanske läsa lite.
Älskar att läsa!<3 Men bara när jag har en bra bok såklart.
Ses<3
Bloggar från min skoldator så har inte så mycket bilder så jag tog en webcam bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback