Glad påsk!

Hey och glad påsk!<3
Har precis städat på mitt rum nu för vi får gäster senare idag. Känns som det kommer bli lite långtråkigt eftersom det bara är vuxna som kommer. Men jag får väl stå ut.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Vet inte ens när gästerna kommer så jag vet inte hur mycket tid jag har på mig att göra något. Måste iallafall spela piano och sen ska jag även fixa nästa punkt på listan till er ;)
Som ni ser så har jag min nya t-shirt/blus från Lager 157 på mig. Love it<3
Ses<3

Kommentarer
Becca säger:

Hej! :D
Gillar du Selena G, Justin B, 1D, Miley C, Taylor S, Victoria J m.m
så borde du kika in på min & min bästis kändisblogg & lämna gärna en kommentar då skulle vi bli jätteglada verkligen. Där skriver om vad som händer i kändisarnas liv, fakta om kändisarna, kändisarnas mode och annat kul. Ja vi skriver helt enkelt om kändisarna i text, bild och video.
Ha det så bra! :D
//Becca

2013-03-30 | 11:47:58
Bloggadress: http://forteens.blogg.se
MY VESTLUND ' säger:

söt bild!

2013-03-30 | 13:49:10
Bloggadress: http://WWW.MYVESTLUND.SE
karin säger:

jaaaaaaaa du har på dig ditt deadem ooooooyeah

2013-03-30 | 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback