Godnatt<3

Hey<3
Ligger i sängen och ska snart sova. Mobilbloggar faktiskt! Fast blogg.se appen funkar ej så jag får vara inne på vanliga hemsidan på safari. Det dåliga med det är att om jag lägger upp en bild så kan man inte se den... Så jag gillar inte riktigt att mobilblogga eftersom jag inte kan lägga upp bilder då. 
Imorgon ska jag ju upp ganska tidigt för vi ska till lager 157 :) ska bli jättekul! Tar med mig kameran + att jag kommer lägga ut bilder på allt jag köper sen när jag kommer hem ;) 
Innan idag fixade jag även punkt 14 som inställtidiom kommer ut imorgon. 
Kanske mobilbloggar imorgon med men då kan jag ju inte lägga upp bilder... Får väl se hur jag gör. Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback