Jag ser det snöar, jag ser det snöar....

Hey<3
Är hemma från skolan nu. Det var slapp dag idag :) Först hade vi slöjd och sedan svenska. På svenskan har vi precis börjat läsa upp våra sagor som vi skrivit och jag läste upp idag. Sedan hade vi geografi. Inte det roligaste ämnet direkt men sedan skippa vi dom två sista lektionerna och gick på skolbio i stan :)
Filmen var faktiskt riktigt bra. Filmer som går på skolbio brukar inte vara så bra (förutom Hungergames som gick på skolbio) men denna va faktiskt det!
Våran lärare fick också skäll för att vi nu gått på skolbio 3 ggr i sjuan och man får bara gå en gång... Wooopsi! xD
Som ni ser rubriken så snöar det ute... Det som ska vara vår nu!
Hoppas det ändå blir träning ikväll. Vill träna, men kanske inte i snö :/
Hur det än blir så blir det säkert jättebra.
Nu ska jag läsa lite, kanske även plugga lite, får se. Sedan ska jag göra punkt 4 på listan ;)
Ses<3
Bild från i somras<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback