Mor och dotter friday!

Hey<3
Är hemma från skolan nu. Har inte varit en så jobbig dag och har varit på väldigt bra humör så skoldagen gick ganska fort.
Ska in till stan sen om ett tag. Mamma har inte slutat jobbet än men ska försöka vara i stan vid halv fyra eller fyra eller något sådant. Vid fyra kommer det även ut ett tidsinställt som jag fixa igår ;)
Jag och mamma ska iallafall gå lite på stan och sedan äta innan vi ska gå på en hockey-match. (Som jag skrev igår.) Gillar inte hockey men kan säkert bli kul.
Pappa är bortrest (han åkte tidigt igår) men kommer hem ikväll.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu men måste nog äta något litet innan, typ en frukt eller något så vi inte behöver gå och äta det första vi gör och sedan även kolla busstiderna.
Håller på att kolla lite bloggar nu och så. Ska även rensa i min mail lite. Har hotmail men har även så mailen kommer till mailen på datorn så jag måste ändå rensa i min hotmail också.
Har även fått en del kommentarer det senaste :) Det är jättekul att ni kommenterar!
Ska nog fixa ett till tidsinställt som kommer ut senare idag och måste verkligen kolla upp vilka som möts i hockey-matchen jag ska kolla på. Vet inte ens det, haha!
Här är min out-fit idag:
Linne- Filippa K
Kofta- Puma/stadium
Jeans- JC
Halsband- Marknaden på torget i Varberg
Ses<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback