My day

Hey<3
Dagen idag blev ganska bra ändå. Rebecca kom hit och vi tänkte gå ut och fota. Blev så att vi gick ut med kamerorna i typ 5-10 min men sen insåg vi att det inte fanns något roligt att fota. Naturen nu är väldigt tråkig. Gräset är gult, träden har inga löv och blommorna har inte kommit än. Det var heller inte så länge sen vi fotade varandra så det ville vi heller inte göra.
När vi kom in igen visste vi heller inte vad vi skulle göra så vi googlade på saker man kan göra när man har tråkigt och då var ett förslag att pussla så det gjorde vi.
Vi påbörjade ett 1000-bitarspussel som jag har lagt några gånger tidigare :)
Sedan kollade vi på matchen, pusslade lite till och spelade ett spel innan Becca gick hem.
Nu ikväll har jag typ bara kollat på tv och suttit vid datorn.
Klockan är ju rätt mycket nu men ska kolla lite på Glee innan jag ska sova.
Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback