Pigg som en mört :)

Hey<3
Gick upp tidigt idag eftersom det var träning nu imorse men imorgon blir det ännu tidigare för då är det cup :)
Vaknade till och med 1 timme innan min klocka skulle ringa kvart i åtta så jag vaknade typ skoltid.
Det är jätteskönt att träna tidigt för man blir faktiskt pigg efteråt och då har man hela dagen framför sig.
Resten av dagen har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra men jag gav som förslag att vi kunde åka till freeport (ett köpcentrum, typ outlet).
Vi ska iallafall äta snart så det blir lite senare isåfall och vi måste också handla mat så det kanske vi gör påvägen hem isåfall.
Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske sitta lite vid datorn eller läsa eller något.
See ya later<3
Här är en bild från våran klassresa i 6:an<3
Älskar kepsen jag har på denna bilden, LA, mina initialer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback