Punkt 14. - Listan

5 Saker jag inte kan leva utan
 
Hmm... Asså skulle kunna säga min mobil, min dator, min kamera och massa sånt men asså dom skulle jag faktiskt kunna leva utan om jag ville bara att det skulle bli lite svårare att få tag på människor och t.ex. blogga ;)
Men jag kan inte leva utan min säng iallafall! Kan ju inte leva utan musik heller men det är inte riktigt någon sak... 
Så jag tar nog detta:
*Säng
*Böcker
*Mobil
 
*Dator
*Kamera
 
Tog med mobil, dator och kamera ändå nu för jag inte kom på några bra men jag gjorde ett litet hopp ner till dator och kamera eftersom dom inte är så viktiga utan mest är där för att fylla ut de två sista platserna.
OBS inte min säng. Bilden är tagen från google.

Kommentarer
Malin Aurora säger:

Åh vilken vacker bild!

2013-03-31 | 21:57:31
Bloggadress: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback