Punkt 8. - Listan

Mina bästa vänner
 
Har 2 bästa vänner som står mig riktigt nära men har även andra kompisar<3
Vi är 6 tjejer i skolan som hänger ihop från min gamla skola och 2 av dom 5 är mina bästisfestisar :*
Karin
Känt denna helt galna tjejen enda sen dagis men vi börja väl umgås i förskolan eller 1:an.
Vi har massa helsköna minnen tillsammans och kommer få många fler.
Vi ska ju till England på språkresa tillsammans i sommar och lovar att vi då kommer få massa fler minnen och ha en underbar tid tillsammans där<3
Älskar dig Karin :*<33
 
Rebecca
Vi har känt varandra från dagis men från förskolan var det verkligen vi<3
Alla våra minnen och all vår tid tillsammans. Diggilo Diggilej och alla våra fina försök att skriva egna låtar som t.ex. Sara och Moffa xD
Du känner mig bättre än många andra och jag känner dig.
Nu fortsätter vi såhär i all evighet, puss Dumbo :*<3
Detta är mina bästa vänner, när jag var liten var jag och Hanna även bästisar men nu har vi växt ifrån varandra men vi träffas ändå i skolan varje dag. Några andra som är värda att nämnas är Johanna, Ebba och min söta twin Linnea<3
Johanna och Ebba började jag umgås med i typ femman (Fast Ebba har jag också känt sen dagis och Johanna sen 3:an) och Linnea och jag träffades nu när jag bytte till samma lag som henne.
Känner att jag har kommit sjukt nära henne och vi är väldigt lika (twins<3).
Mina vänner betyder sjukt mycket för mig. Älskar även mina fina kusiner och andra släktingar men nu var det vännerna jag skulle berätta om ;)

Kommentarer
Linnea <3:** säger:

Du e så söt twin<33 loveu:*

2013-03-23 | 14:50:59
Bloggadress: http://www.siwbas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback