Roliga shoppingturer :)

Hey<3
Det är ju snart påsklov och jag och mamma har pratat med några andra (en tjej som jag känt länge genom fotbollen och hennes mamma) om att åka till bl.a. lager 157 och kanske till Ullared, det beror på om mamma vill det. Men vi pratade iallafall om att vi skulle till Lager 157 och lite andra affärer i Gällstad som ligger i samma område :) Vi tänkte åka dit på påskhelgen. Hoppas det blir av!
Sen pratade dom om att dom tänkte åka till Ullared på fredagen på lovet (inte långfredagen). Vet inte om vi ska med det men hoppas det :)
Älskar att shoppa<3
Nu ska jag gå och kolla lite på tv och sedan lägga mig i tid som jag skrev innan ;)
Ses<3
Bjuder på en bild från arkivet eftersom att jag inte orkar ladda upp
en ny bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback