Sunshine<3

Hey<3
Idag har det varit väldigt mycket fotboll :) Gick upp tidigt imorse för jag skulle på en träning som typ Göteborgs fotbollsförbund håller i. Efter det åkte jag och dom som åkte med oss hem och åt hos oss.
Sedan så åkte vi ut till våran hemmaplan/träningsgrej/klubbstuga och spelade träningsmatch.
Det gick jättebra fast andra halvlek var bättre än första. Vi vann med 7-0! :D Jag gjorde mitt första mål i en match med mitt nya lag<3
Igår när vi var ute och handlade lite allt möjligt impulsköpte vi en tassimomaskin och breaking dawn part 2! :) Vi har pratat om kapselbryggare men inte köpt det men igår fick vi en impuls och gjorde det.
Lite senare ska vi kolla på Breaking dawn<3 Hann tyvärr inte se den igår :(
Solen skiner ute och har gjort det hela dagen. Känns lite tråkigt att sitta inne men har ju faktiskt varit ute i typ 5 timmar och spelar fotboll :)
Nu ska jag ta det lugnt lite och sedan kolla på film<3
Ses<3
Seriös bild på mig jao :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback