Trevlig kväll

Hey<3
Har precis kommit hem från en av mina kusiner. Jag och min familj + mormor var där och åt middag och umgicks lite. Det var trevligt :) Träffar inte min kusin så ofta längre. Typ bara vid såna här tillfällen vilket jag tycker är lite tråkigt eftersom vi var som systrar när vi var små<3
Vi fick iallafall jättegod mat, efterrätt och godis. Idag är det ju mello andra chansen. Vi spelar in det så när mamma har skjutsat hem mormor och kommit hem igen så ska vi kolla på det.
Nu ska jag kolla lite videos och bloggar och sånt sålänge.
Ses<3
Gammal webcam bild

Kommentarer
❤ W I L M A S A B I N A ❤ säger:

Fin blogg! :)

2013-03-03 | 16:00:23
Bloggadress: http://wilmasabina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback