Bara att bestämma sig

Godmorgon<3
Är fortfarande hemma. Är lite trött idag för vi hade sen träning igår men rolig va den iallafall :)
Jag brukar vara ganska trött på tisdagar men igår på väg hem från träningen bestämde jag att jag skulle bara pigg idag så när jag kommer till skolan så är det bara börja vara det :P fast tyvärr är inte vädret på min sida idag... Det regnar så det blir tufft. (Bilden nedan tog jag en gång påväg till skolan när det var jättefint väder)
Ikväll så är det iallafall match, ska bli jättekul! Får se hur många inlägg till det blir idag men om min plan med att vara pigg lyckas så kanske jag lägger ut dagens out-fit när jag är i skolan ;)


Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Oj, det är ju jättesnart!! Hur länge blir du borta? För det är på sommarlovet du åker då väl?? =)

2013-05-28 | 08:08:44
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback