Idag är en bra bloggdag känner jag

Hey<3
Är hemma från skolan. Varit en väldigt slapp dag idag, först en no-lektion då vi gick ut i skogen och kollade på träd typ, idrottslektion då vi fick göra vad vi ville, film på so-lektionen, film på sv-lektionen och sedan fick vi sluta en timme tidigare :D Det märks att det börjar närma sig sommarlov nu alltså!
Idag har jag piano men det är senare, typ ikväll. Tänkte äta något snart för jag börjar bli hungrig. Det kan faktiskt bero på att jag bara åt två knäckebröd till lunch idag för maten var så äcklig.
Kommer iallafall bli ganska bra uppdatering idag, eller asså det kommer komma upp en rolig grej sen iallafall :)
Ska börja fixa den typ nu men får se när jag publicerar den ;)

Kommentarer
Jenny säger:

Bra blogg

2013-05-30 | 15:36:21
Bloggadress: http://jeennysofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback