Något varje dag

Hey<3
Kom hem från skolan för ganska längesen. Vi fick sluta vid 12 idag :)
Egentligen skulle jag åkt in till mamma i stan idag men hon mår inte så bra så hon är hemma (hon är iallafall bättre än imorse) så istället bestämde jag och min kusin Karin att vi ska träffas. Blir om lite mer än en timme<3
Det var väldigt längesen vi träffades så ska bli jättekul! Kommer även ha fullt upp hela helgen så vi får väl se hur uppdateringen blir. Imorgon skulle jag åkt till landet med Rebecca men eftersom mamma mår sådär så är inte det någon bra idé men jag ska fortfarande träffa Becca och vi ska shoppa. På söndag ska jag träffa Linnea, vi skulle egentligen träffas imorgon men så flyttade vi fram det till söndag eftersom jag ville ner till landet och då tycker jag inte det är någon idé att flytta tillbaka ;)
Ikväll ska jag försöka hinna skriva ett inlägg med "Tips från Svea".
Hörs senare<3

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Haha, jaa verkligen ;) Och guud va skönt att sluta så tidigt en fredag!!

Hoppas du får en härlig helg, det låter som om den kommer bli riktigt bra ju :)

2013-05-31 | 17:35:37
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Lina säger:

Fin blogg du har. :)

2013-06-01 | 11:27:39
Bloggadress: http://linaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback