Önskelista

Hey<3
Som jag skrev innan så har jag gjort en önskelista.
Fyller år den 15:e så det är inte så lång tid kvar!
1. Glee säsong 3
2. Prenumeration på FRIDA (Har haft typ "prova på prenumeration" att jag har fått 10 nummer men den är snart slut så jag vill bli riktig prenumerant)
3. En snygg rosa plånbok som jag kan ha mitt nya bankkort i xD Nej, men man vill ju ha en snygg plånbok i England :)
4. Böcker, dom som jag har lagt in bilder på är dom jag vill ha.
5. Sen är ju pengar alltid bra med pengar och jag behöver ju det inför sommaren :)
 
Det var min önskelista, sen vet man ju aldrig om jag får något annat som inte står med på den :P

Kommentarer
Melanie säger:

du vet att du kan kolla på Glee på www.ch131.com ? :)

Svar: sv: Jag vet, har redan sett den på swefilmer men jag vill ändå ha den på dvd för jag har 1:an och 2:an på dvd redan ;)
Linnea

2013-05-04 | 01:13:11
Bloggadress: http://mellepelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback