Så sjukt skoltrött

Hey<3
Är rätt skoltrött nu asså. Kanske inte riktigt så jag vill spy på det men ändå. Tror det beror på att det är ganska mycket i de ämnen som jag inte tycker är dom roligaste.
Sen känner man ju hur det börjar bli sommar nu och då är ju att sitta inne i ett klassrum och lära sig om antikens grekland eller ljud och ljus m.m. det roligaste...
Men jag får väl stå ut ett tag till, det är ju faktiskt bara 38 dagar kvar till sommarlovet (det är ju olika på olika skolor men för mig är det 38 dk.) och då är helger och lediga dagar inräknade också.
Idag var det vanlig dag i skolan och ikväll är det träning som vanligt. Det suger att den är så sent för då är man som en zombie dagen efter men jaja.
Nu ska jag försöka plugga. Är inte så bra på det för jag kommer alltid på massa saker som är roligare och som jag gör istället men nu ska jag försöka hitta någon bra metod och verkligen sitta så länge jag orkar. Måste bara ta en paus sen och äta men det får jag väl göra då.
Ses<3
Fåglarna sjunger idag :)

Kommentarer
Julia Forsberg säger:

Fin bild! :)

2013-05-06 | 18:03:40
Bloggadress: http://jandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback