Something new

Jag tänkte börja med en ny grej här på bloggen som jag kallar "Tips från Svea". Har för mig att det finns något som heter typ tips från coachen på typ parlamentet så jag fick lite inspiration från det.
Ni hör kanske på namnet att jag kommer tipsa om något. Kommer tipsa om allt möjligt. I ett inlägg kanske jag tipsar om olika hårsprayer och i ett annat om olika saftsmaker eller vad det nu kan vara.
Hoppas ni fattar? Iallafall tänkte jag att det skulle vara lite kul med något annat än bara läsa om min vardag och sånt och så kanske ni får några användbara tips också :) Tänkte att jag skulle lägga ut kanske 1 sådant inlägg i veckan så får vi väl se hur det går med det.
Första kommer antingen upp idag eller imorgon ;) Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback