Sommarstugan

Hej :)
Är i sommarstugan nu! Egentligen är det mormors men vi brukar vara här ganska ofta men det är faktiskt första gången som vi är här i år (förutom en gång när vi titta till det men det tog typ 10 min). Tänkte ta första doppet i havet idag också :) har med mig kameran så jag ska be pappa fota så jag har bildbevis. Nu håller vi iallafall på att klippa gräset. Eller ja, inte jag för jag bloggar ju men jag hjälpte till innan men jag tröttna lite, hehe. Som jag skrev så har jag med kameran så jag ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga upp här på bloggen sen ;)
Hörs senare<3


Kommentarer
Lovisa säger:

Fin blogg!

2013-05-26 | 11:54:01
Bloggadress: http://lovisajarass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback