In matkoma

Hej!
Är supermät nu och är typ i matkoma. Nu har vi iallafall ätit klart både fonduen och glass.
Är ganska trött eftersom jag la mig sent igår men ändå gick upp ganska tidigt. Blir nog ganska sent ikväll med, förhoppningsvis inte föööör sent och imorgon går jag nog upp hyfsat tidigt. Iallafall vid 9 eftersom jag och mami ska till Ullared. Har ju träning imorgon kväll så vill ju vara hemma till den och för att vara på den säkra sidan åker vi nog ganska tidigt.
Nu ska jag nog snart gå ner igen, om jag orkar vill säga. Nej men får väl fråga om dem vill hitta på något roligt. Är ju enda barnet men vi brukar faktiskt spela kort så det kanske vi kan göra?
Hörs imorgon tror jag, puss<3
 

Kommentarer
Sofia säger:

wow vilket fint hår du har <3

2013-11-16 | 20:43:35
Bloggadress: http://sofiasopic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback