Kör en sån här :)

SENASTE:
1. Dryck: Mjölk 
2. Telefonsamtalet: Mamma
3. SMS: Oki från Becca<3
4. Sång du lyssnade på: Lyssnar på Roar med Katy Perry nu ;)
HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Nepp, aldrig varit på dejt så...
7. Har någon varit otrogen mot dig: Ja, när jag var 7 xP (Tiden när alla var ihop med alla)
8. Varit kär: Nae, inte riktigt kanske.
9. Förlorat någon speciell person: Jaa :'(
10. Varit deprimerad: Ja, fast inte så seriöst kanske
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, typ alltid i bilen när det är mörkt :)
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Rosa
13. Turkos
14. Vit
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Jaa, många på språkresan! Saknar alla<3
16. Fått ditt hjärta krossat: Nepp
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Vore väl konstigt om inte? :D
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Tror det?
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Det vet jag redan<3
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Hur ska jag komma ihåg det?
21. Kysst en kompis: Nepp
BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Använder inte såna B-grejer längre
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 1 eller 2 kanske, svårt att säga nu dock
24. Har du några husdjur?: Vi har ett akvarium i huset.
25. Vill du ändra ditt namn: Faktiskt inte även om man skulle kunna tro det eftersom bloggen heter Sveastyle
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade kalas och åt tårta och sånt som man brukar göra typ
27. Vilken tid vaknade du idag: Typ 10 kanske
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Släckte lampan
29. Någonting som du längtar till: Vem längtar inte till jul? :)
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget speciellt, det får bli som det blir
32. Vad lyssnar du på just nu: Musik :D
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Min pianolärare heter Jens så ja, nästan varje vecka faktiskt ;)
34. Vad gör dig irriterad just nu: Lärare som ger läxor och lägger prov precis efter ett lov :@
OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Linnea
37. Singel/upptagen: I´m a single lady
38. Stjärntecken: Oxe
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: It´ns not your buisness
41. Gymnasie: Det får vi se i framtiden
42. Högskola: Samma där...
43. Hårfärg: Mörk blond men börjar få röda toner fast syns bara i vissa ljus :S
44. Långt eller kort: Tror jag räknas som ganska lång
45. Längd: 1.70 :)
46. Vad gillar du gällande dig själv: Gillar nog mig själv som helhet, alla små delar tillsammans ;)
47. Piercings: En i varje öra, haha :P
48. Tatueringar: INGA
49. Höger eller vänster: Höger eftersom jag är högerhänt och fotad
DIN FÖRSTA:
51. Operation: Har inte opererats
52. Piercing: Tog hål i öronen när jag var 6
53. Tatueringen: Har ingen
54. Bästa vän: Har flera<3
55. Sporten du spelade: Fotboll :D
56. Husdjur: Emma, min första hamster<3
57. Vaccination du minns: Första som jag minns var nog i skolan någon gång
58. Konsert: Har nog aldrig varit på någon riktig konsert, woopsi
60. Alkohol du drack: Mamma har jag druckit någon gång? Isåfall när jag var liten bebis och fick smaka typ
JUST NU:
61. Äter du: Tuggar bara på tuggumi ;)
62. Dricker du: inget just nu
63. Är du på väg att: Skriva
64. Lyssnar du på: Musik
65. Väntar du på: Reklamen ska ta slut
DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: I framtiden ja
67. Vill du gifta dig: Också i framtiden ja
68. Karriär i åtanke: Har verkligen ingen aning om vad jag vill bli
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögonen
70. Kramar eller pussar: Vet inte riktigt där...
71. Kortare eller längre: Gärna längre än mig
72. Yngre eller äldre: Äldre brukar vara mognare, inte alltid men oftast ;)
73. Romantisk eller spontan: Båda vore trevligt
74. Snygg mage eller snygga armar: Personligheten är det som räknas men båda är inte fel.
75. Tatueringar eller piercingar: Typ inget men kanske en tatuering då..
76. Känslig eller inte: Lagom
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Tveksam
HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Nej
80. Gjort något sjukt spontant: Aa
81. Tappat glasögon eller linser: Har inget av det så nej
82. Haft sex: Nej.
83. Krossat någons hjärta: Inte vad jag vet? :S
84. Har någon krossat ditt hjärta: Njaa.
85. Har du blivit arresterad: Nej
86. Dissat någon: Ja säkert
87. Gråtit när någon dött: Mhm :'(
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Nepp
TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Oftast
90. Mirakel:  Ibland
91. Kärlek vid första ögonkastet: Inte för att jag varit med om det men visst
92. Himlen: Njaa
93. Tomten: Jaaa! :D (nej)
94. Att kyssas på första dejten: Om jag är kär så visst
95. Änglar: Varför inte?
VARA ÄRLIGT:
96. Varit otrogen: Nej
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej, någon player är jag inte ;)
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, om man vill så
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mat, syre och andra människor<3
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Tror det ja ;)

Kommentarer
Alice säger:

Har just nu en (lite annorlunda) tävling på min blogg där man kan vinna en länk! Bra om du vill få fler besökare, väljer ut en ikväll!
http://babyklegg.blogg.se/2013/november/alice-korsord.html

2013-11-03 | 17:40:17
Bloggadress: http://babyklegg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback