Lugn kväll

Hej!
Becca har gått hem nu och tänkte bara ta det lugnt nu resten av kvällen. Kanske äta något extra gott också :P
Skolan idag (och egentligen hela denna veckan hittills) har varit ganska chill. Vikarie på idrotten, matte som jag tycker är roligt, halv studieverkstad och sedan 2 timmar för att äta och ta sig till en "trumshow" som inte var jättebra men bättre än lektioner :)
Sedan följde ju Becca med hem och vi har snackat och haft det mys<3
Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan kolla på sista avsnittet av säsong 2 (Pretty little liars).
Det är allt jag planerat för denna kvällen,
puss<3
Tänkte dela med mig av min senaste instagram bild. Macarons är supersöta och supergoda!

Kommentarer
Anonym säger:

Åh de ser så himla goda ut! Jag mäste verkligen testa!

2013-11-27 | 21:34:07
MOAA säger:

fin blogg du har ! ha en bra kväll

2013-11-27 | 21:52:18
Bloggadress: http://www.moack.blogg.se
Louise säger:

Hejsanhejsan! Just nu så kan du vara med och tävla om att bli dagens blogg hos mig - kika gärna in & var med? :)

... och glöm inte att du får mycket större chans att vinna om du följer via bloglovin!

2013-11-28 | 10:28:24
Bloggadress: http://nattstad.se/louiseeh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback